یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر تکمیل مصلاها و خانه های عالم در لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اولین دیدار نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لرستان و حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت شهرستان خرم آباد با موضوع هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هم افزایی با دو قوه دیگر در استان لرستان برای ارتقای مسائل فرهنگی و پیشرفت استان در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی، معیشتی ، مسکن و اشتغال عصر امروز با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه باید با تلاش جهادی و خدمت صادقانه به مردم برای حل مشکلات تلاش کنیم افزود : مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و با وحدت و انسجام در راستای رفع مشکلات استان لرستان گام بردارند.

وی با تاکید بر اتحاد مجمع نمایندگان لرستان در مجلس از آنان خواست با وحدت و همدلی در جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان اقدامات چشمگیر و اثرگذاری انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد خواستار تکمیل سدهای در دست احداث، ایجاد صنایع تبدیلی، احیای کارخانه‌های نیمه فعال و راکد شد و خاطر نشان کرد : همه باید با هم برای خدمت به مردم استان همت خود را بکار گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر توجه به مسائل فرهنگی، تکمیل خانه‌های عالم، مصلی‌های نماز جمعه و گسترش کانون‌های فرهنگی و قرآنی استان تاکید کرد و گفت : با ارتقا زیر ساخت های دینی و فرهنگی می توانیم شاهد رشد و تعمیق آموزه های معنوی و دینی در استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha